[ scv ]

/scv/ - scv

"starcraft" discussion
Name
Email
Subject
Comment
Flag
File
Embed
Password (For file deletion.)

File: 1501977756477.mp4 (1.35 MB, 52unkxH.mp4)

 No.46838[View All]

happy caturday ;3
959 posts and 81 image replies omitted. Click reply to view.

 No.47804

>>47522
up to here so far
let me say this…
the thread is very uninspired
and i will say… but, … ehehehe…

 No.47805

>>47804
but did you like that gif

 No.47806

>>47593
oh yes this is all that was missing… ok… no… *powers through remaining posts*

 No.47807

>>47796
ok caught up just scrolled through
i was completely right… just dumb spam shite… 400 posts

 No.47808

"shite" he says

 No.47809

and now… having passed judgement…i sleep

 No.47810

my posts were pretty good
i dont regret them one bit!

 No.47811

*regrets*

 No.47812

pony up

 No.47813

sick and tired of brain mush guy judging me

 No.47814

*hops on the trolley* oi governor
weathers a touch shite mate, innit

 No.47815

dude 4chan hasn't even gotten worse, ive been there for 4 years and people were saying it was shit when i first got there

 No.47816

a young boy….

 No.47817

4chan was always bad we just grew up

 No.47818

>>47815
you already posted about this today

 No.47819

we didnt grow up we're old infants

 No.47820

no i didnt
show me where

 No.47821

>>47817
already posted about this today

 No.47822

>>47820
read the thread. 400 posts back

 No.47823

File: 1502049108550.jpg (180.87 KB, 853x1280, IMG_7196.JPG) ImgOps Exif Google

>>47809
gnight padder
>>47815
it had much less racebaiting and was slower. it’s still pretty much the same besides that

 No.47824

appears you missed the 4chan discussion segment, sorry!

 No.47825

36 hours ago i started drinking..

 No.47826

*gets really unlucky with jury selection and gets an unfair sentence*
yeah this is a good system whatever

 No.47827

>>47823
you bitch… you did the spamming

 No.47828

>>47822
link me to the post or i dont believe you

 No.47829

>>47826
find a better one

 No.47830

google image search "vendetta", lol

 No.47831

File: 1502049319117.jpg (144.54 KB, 1288x966, IMG_7212.JPG) ImgOps Exif Google

>>47827
we’re nearly at 1k posts anyway

 No.47832

>>47830
i laughed

 No.47833

>>47829
AI will take over the court system soon anyway so fuck it!!

 No.47834

at the mercy of the AI programmers

 No.47835

i mean… the gun powder plot was a false flag by the queen

 No.47836

ai programs itself

 No.47837

>>47835
you don't mean that

 No.47838

i'd just spray it with water

 No.47839

as a full time blogger advocating for universal basic income, i need the government to institute ubi or else i wont be able to do my job without starving

 No.47840

do i?…

 No.47841

gonna light my penis

 No.47842

i drink a vodka drink..

 No.47843

been drinking since 11

 No.47844

since i was 11*

 No.47845

thats a bit young to be drinkin

 No.47846

File: 1502050037828.png (955.63 KB, 750x1334, 1502011947829.png) ImgOps Google


 No.47847

i'm gonna clean up my basement and get back in shape… lose the weight i gained this year and be able to fit into my wardrobe again… right after i order this ice cream sundae tonight….

 No.47848

so ive been thinking

 No.47849

face tats lol

 No.47850

it is done

 No.47852


 No.47853

>>47852
mad gay

 No.47858

billions of pics of titties on the net and this guy has to take a ss of his shitty game launch thing and crop it down… like wtf? dude?



[Return][Go to top] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ scv ]