[ scv ]

/scv/ - scv

"starcraft" discussion
Name
Email
Subject
Comment
Flag
File
Embed
Password (For file deletion.)

File: 1501359311371.jpeg (107.29 KB, 750x500, Aeron-Chair-02.jpeg) ImgOps Google

 No.39190[View All]

tins office….
1155 posts and 111 image replies omitted. Click reply to view.

 No.40349

Hehehe, of course I meant here, my dear fellows. Now introduce yourselves :)))))))))))))))))))))))))))))

 No.40350

fuck me newboy

 No.40351

?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 No.40352

>>40348
handsome young man…

 No.40353

i drive

 No.40354

yeah hes kinda cute i guess
im gay

 No.40355

alright yeah my life is a lie whatever

 No.40356


 No.40357

whats that gay shit

 No.40358

england is my city

 No.40359

its everyday bro

 No.40360

who has seen timothy crane reiner

 No.40361

idiots

 No.40362

all horned up this is no good

 No.40363

tin….his lovable smile….his beard….his posts…

 No.40364

let me explain

 No.40365

got call from my boss…saying well done rajeev

 No.40366

did you poo in the loo
haha looool

 No.40367

File: 1501436417139.jpg (84.28 KB, 779x1024, 1501261199403m.jpg) ImgOps Exif Google

cute girls(male) are a miracle of the universe

 No.40368

indians getting internet access is the one positive of modern internet
they're just funny people

 No.40369

just calm down we dont really care

 No.40370

boy (male)

 No.40371

File: 1501436570139.gif (1.2 MB, 232x200, 1498997416505.gif) ImgOps Google

>>40370
those are sometimes cute too

 No.40372

File: 1501436592243.jpg (104.15 KB, 905x960, Felix_Argyle.jpg) ImgOps Exif Google


 No.40373

what happened

 No.40374

garfields entering the comm

 No.40375

we dont do that comm shit

 No.40376

mom's trying something new tonight, going to make lettuce wraps. also need to take 1 hour off posting tonight

 No.40377

ugh too many posts while i was gone
yeah im not reading all that

 No.40378

are you gonna bone her

 No.40379

1 hour denied
unless your the guy posting gay shit then your clear….

 No.40380

no and no

 No.40381

denied
dont you dare leave

 No.40382

dude she probably wants the dick is shes gonna make lettuce wraps

 No.40383

im really excited for christmas

 No.40384

so did hotbigshit kill his ex gook gf yet or what

 No.40385

im excited for autumn i freakin
hate
summer so much

 No.40386

sickzii is probably getting drunk at some club near the beach…dancing with the cgirls…

 No.40387

cr0at

 No.40388

http://www.imdb.com/title/tt0346223/
gonna watch this for a bit… maybe ill stream it…

 No.40389

can we get comfy here tonight

 No.40390

>>40388
looks gay
dont bother

 No.40391

bet the spies are gay

 No.40392

now LISTEN
HERE
NIGGERS

 No.40393

:O

 No.40394

still dont know how to red :\
maybe ill never find out…

 No.40395

whats terry been up to today
has he been programming templeos

 No.40396

>>40062
how many farts…

 No.40398

>>40392
grow up

 No.40399

>>40397
>>40397

>>40397
>>40397
made a new thread.. whatever..



[Return][Go to top] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ scv ]