[ scv ]

/scv/ - scv

"starcraft" discussion
Name
Email
Subject
Comment
Flag
File
Embed
Password (For file deletion.)

File: 1605400007562.jpg (142.67 KB, 1137x1125, 1597470466694.jpg) ImgOps Exif Google

 No.1124498[View All]

blessed
1166 posts and 143 image replies omitted. Click reply to view.

 No.1125667

dad just left time to swoop in

 No.1125668

File: 1605564779239.jpg (154.35 KB, 900x675, rumi2.jpg) ImgOps Exif Google

im schizo

 No.1125669

im already tracer

 No.1125670

made a sandwich got some grapes and zits
hell never know >:3

 No.1125671

File: 1605564973256.jpg (439.09 KB, 1920x1040, tinster.jpg) ImgOps Exif Google


 No.1125672

>>1125659
stream animu with japanese subs

 No.1125673

japanese subs

 No.1125674

>>1125672
i'm not a big fan of anime outside of a handful of shows

 No.1125675

i fear the groypers

 No.1125676

>>1125674
post your 3x3

 No.1125677

>>1125674
when are you streaming chiha

 No.1125678


 No.1125679

ah yes loonixman

 No.1125680

hmm i bet you could find some gay experimental anime flicks tho

 No.1125681

destiny was arrested for breaking quarantine

 No.1125682

these kids are nuts

 No.1125683


 No.1125684

File: 1605565555237.jpg (18.44 KB, 480x468, 099d4ebe.jpg) ImgOps Exif Google


 No.1125685

>>1125682
the speed torch is being passed to the new generation

 No.1125686

so this scientist guy sneed
turns himself into a chuck
freaking hilarious man

 No.1125687

File: 1605565847908.jpg (223.11 KB, 620x576, 384e42d2a026f0_full.jpg) ImgOps Exif Google

>>1125683
why do you watch all that gay shit
become a shonen chad

 No.1125688


 No.1125689

File: 1605565908475.jpeg (378.64 KB, 1158x2048, 15C6BFE7-0DD9-4E0A-BEC3-C….jpeg) ImgOps Google


 No.1125690

>>1125681
tell me more
why was he in quarantine

 No.1125691

he took part in a homosexual orgy in public, the usual

 No.1125692

File: 1605566131995.jpg (437.97 KB, 640x672, rl4jcu8_d.jpg) ImgOps Exif Google

these guys are the real deal

 No.1125693

>>1125687
i don't like the genre or the tropes

 No.1125694

>>1125691
can you go a day without gay thoughts?

 No.1125695

based aaron
fuck dragonball
fuck naruto
fuck shonen

 No.1125696

>>1125683
bro….wheres the moe?

 No.1125697

>>1125689

omg…

 No.1125698

its confirmed destiny does gay shit though

 No.1125699

doctor zhivago however…

 No.1125700

>>1125698
so what? stop being a bigot

 No.1125701

the only anime ive enjoyed enough to watch all the way through are cowboy bebop and fma brotherhood

 No.1125702

>>1125698
confirmed by whom?
>>1125700
hush

 No.1125703

File: 1605566635540.jpg (450.83 KB, 1363x1364, 1605332760544.jpg) ImgOps Exif Google


 No.1125704


 No.1125705

>>1125704
teach me…

 No.1125706

Naxxramas Attunement Now Available in WoW Classic

 No.1125707

destiny sucks off guys while his gf also sucks off guys

 No.1125708

>>1125696
i think the only moe show i've watched is yuru yuri. it's not really for me

 No.1125709

>>1125706
omg omg omg omg

 No.1125710

gotta scrub the shit out of my mousepad

 No.1125711

*breaks Q*

 No.1125712

watamote is cringe moe

 No.1125713

>>1125705
not him but you have to convince yourself that its demons that whisper this gay shit in your ears because they want to destroy you and step by step you will grow stronger and demon gets weaker

 No.1125714

File: 1605567298981.jpg (624.81 KB, 3715x4096, Eic3-a4UcAEhM4V.jpg) ImgOps Exif Google


 No.1125716


 No.1125736

>>1125548
poor tossiko…



[Return][Go to top] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ scv ]